TOTE BAG D'ESTIU

6:30

El paper piecing m'encanta i és una de les modalitats de la costura que més em relaxa i m'ajuda a desconnectar. Per això, quan vaig veure el patró gratuït BEACH CHAIR BLOCK de COTTON+STEEL l'havia de cosir gairebé immediatament!
Fa tant d'estiu que em va semblar ideal per una bossa de roba, fresca i divertida!




El paper piecing me encanta y es una de las modalidades de costura que más me relaja y me ayuda a desconectar. Por eso, cuando vi el patrón gratuito BEACH CHAIR BLOCK de COTTON+STEEL lo tenía que coser casi de inmediato!
Hace tanto de verano que me pareció ideal para una bolsa de tela, fresca y divertida!

Potser també t'interessa

4 comentaris

  1. No sé què és el paper piercing però la il·lustració de la cadira feta amb robes és absolutament genial! Quina bossa més bonica que t'ha quedat!

    ResponElimina
  2. M'encanta com t'ha quedat la cadira! incita a posar la crema del sol dins a la bossa i de cap a la platja. Una abraçada

    ResponElimina
  3. Una bossa preciosa, Alícia!!!! t'ha quedat perfecta!

    ResponElimina
  4. Xulíssima la bossa! i aquest penjoll és molt graciós!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS