ZIP ORGANIZER

14:34


Aquest any ens hem decidit i hem fet un viatge de vacances una mica decent, és a dir, hem hagut d'agafar avió i hem sortit de la península!!


Com m'encanta tenir-ho tot molt endreçat i controlat, em vaig cosir un Zip Organizer del llibre ZAKKA STYLE. Em feia respecte perquè no és un projecte fàcil i amb les explicacions en anglès sempre se'm passa alguna cosa, però vaig trobar uns consells fantàstics i molt pràctics al blog SPOTTED STONES. Tot i la dificultat he quedat contenta amb el resultat i ha sigut molt útil! És el complement de viatge ideal!!


Per cert, el preciosíssim diari de viatge és de LOVELY STREETS, me'l va regalar la meva germana i m'ha permès fer un recull personal de totes les experiències viscudes.

 


Este año nos hemos decidido y hemos hecho un viaje de vacaciones un poco decente, hemos cogido un avión y hemos salido de la península!!
Como me encanta tenerlo todo muy ordenado y controlado, cosí un Zip Organizer del libro ZAKKA STYLE. Me daba un poco de cosa, no es un proyecto fácil y con las explicaciones en inglés siempre se me pasa algo, pero encontré unos consejos fantásticos y muy prácticos en el blog SPOTTED STONES. A pesar de la dificultad he quedado contenta con el resultado y ha sido muy útil! Es el complemento de viaje ideal!!
Por cierto, el preciosísimo diario de viaje es de LOVELY STREETS, me lo regaló mi hermana y me ha permitido hacer una compilación personal de todas las experiencias vividas.

Potser també t'interessa

9 comentaris

  1. Poc a poc vas avançant de nivell amb la costura, quina passada de bosseta! I les il·lustracions del diari són teues també?

    ResponElimina
  2. T'ha quedat ben preciós!!!!! :) M'encanta!!!

    ResponElimina
  3. El portadocuments és brutal i segur que us ha anat de perles...però m'he enamorat del diari de viatge!!!! Un súper petó guapa

    ResponElimina
  4. Yo también cosí uno en compañía para irnos de vacaciones y genial! Muy útil. Aunque coserlo tiene su miga... Me encanta tu tela, muy propia para ir a recorrer mundo ;-)

    ResponElimina
  5. Guapi! que txulo el portadocuments i genial el diari de viatge! ets una artista no em cansaré mai de dir-t'ho! encara guardo aquesta tela de mapa mundi que em vas portar de Madrid com un tresor! m'encatna! muuua

    ResponElimina
  6. Guapi! que txulo el portadocuments i genial el diari de viatge! ets una artista no em cansaré mai de dir-t'ho! encara guardo aquesta tela de mapa mundi que em vas portar de Madrid com un tresor! m'encatna! muuua

    ResponElimina
  7. Necesito uno de estos, pero no para las vacaciones, sino para mi vida "normal". Te ha quedado muy chulo

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS