Targeter - Zipper Card Pouch

20:26

Em sembla que fa segles d'aquells targeters amb què em vaig introduir en el món de la costura... Jo em vaig quedar el blanc i negre i fins ara havia fet el seu servei, però estava molt brut i em venia de gust canviar-lo per un amb el que no hagués de vigilar perquè no em caigués tot mentre passo la targeta per la màquina del metro.


Vaig donar un cop d'ull a Pinterest i ja tinc un targeter nou, m'encanta, fa molt per mi, té els meus tres colors i un toc primaveral! 

El tutorial i el patró el podeu trobar a Craft Passion, Zipper Card Pouch. A mi em va seduir la versió de Abernathy Crafts, la combinació de colors i les robes són realment bestials.





Me parece que ja hace siglos desde aquellos tarjeteros con los que me inicié en el mundo de la costura... Yo me quedé con el blanco y negro y hasta ahora había hecho su servicio, pero estaba muy sucio y me apetecía cambiarlo por uno con el que no tuviera que sufrir porque no se cayera todo al abrirlo.
Busqué en Pinterest y ya tengo tarjetero nuevo, me encanta, es mucho más cómodo y es perfecto para mí, tiene mis tres colores i un toque primaveral!
El tutorial y el patrón lo podéis encontrar en Craft Passion, Zipper Card PouchA mi me sedujo la versión de Abernathy Crafts, la combinación de colores y las telas son realmente bestiales.

Potser també t'interessa

9 comentaris

  1. T'ha quedat xulíssim! M'encanten les teles que has utilitzat. Moltes gràcies per l'enllaç al tutorial! Tens raó, les teles de Abernathy Crafts són bestials. Un petó!

    ResponElimina
  2. Jajajajajajajaja, coincidencia! Yo también tengo este tarjetero :) Me gusta mucho el que has hecho

    ResponElimina
  3. M'encanta!!!! Me l'apunto a la llista de pendents!

    ResponElimina
  4. Precioso monedero! Me gusta tu blog, te espero por el mio, aver si te parece que nos sigamos por Gfc? Saludos

    ResponElimina
  5. Me encanta, te ha quedado precioso. Haces unos acabados impresionantes. Besos

    ResponElimina
  6. T'ha quedat preciós. M'encanten les robes i el contrast de la cremallera!!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS