Granota de nadó

17:04


He fet un pas més per apropar-me al somni de cosir roba!
M'he animat amb el meu primer "Projecte Comú" ("Cose Conmigo", "Sewalong", com li volgueu dir...) l'organitzava Trapeando, he de dir que ha fet una feina genial (els patrons molt professionals, tot molt organitzat, ben explicat, tutorial...).


M'ha encantat, he aprés moltíssim i he quedat molt contenta amb el resultat, no serà l'últim segur! 


Em moro de ganes de veure les diferents versions del mateix projecte!!



He dado un paso más para acercarme a mi sueño de coser ropa!
Me he animado con mi primer "Proyecto Común" ("Cose Conmigo", "Sewalong", como lo queráis llamar...) lo organizaba Trapeando, tengo que decir que ha hecho un trabajo genial (los patrones muy profesionales, todo muy organizado, bien explicado, tutorial...).
Me ha encantado, he aprendido muchísimo y he quedado muy contenta con el resultado, no será el último seguro!
Me muero de ganas de ver las diferentes versiones del mismo proyecto!!

Potser també t'interessa

20 comentaris

  1. Uauuuuuu!!! M'encanta....quina monada Alícia!!! I t'ha quedat molt bé! Es xulo eh cosir peces de roba...aquesta setmana m'ha arribat un llibre de costura super xulo...tinc unes ganes d'omplir l'armari!!! Jeje...segueix així ;)

    ResponElimina
  2. Ooooohhhh!!!!! Xulíssim! Xulíssim!!!!!!!
    Veig que també t'agrada cosir! Genial!
    I el Mic no pot ser més rebonic!
    Moltes felicitats!

    ResponElimina
  3. Que pasada, es muy bonito y se ve muy profesional, me encanta

    ResponElimina
  4. Moníssim!! Carai si sembla que cosis de tota la vida!
    M'encanta! Petonets

    ResponElimina
  5. Nena!!! Pret a porter total eh! t'ha quedat genial! molt ben cosit, molt original, i les teles no podien ser més ideals! a mi m'encanta fer robeta, sobretot pels petitons! un petonàs guapa i no paris de cosir! jijijiji

    ResponElimina
  6. Uauuuuh!!! Això ja és un altre nivell!! Quina passada!!

    ResponElimina
  7. Què mono!!! Em dones molta enveja, t'ha quedat genial i m'agraden molt les robes que has triat. :-)

    ResponElimina
  8. si mai tinc un altre fill/a tens un encarrec segur: és preciós!

    ResponElimina
  9. Nenaaaaaaaa xulissim! Ho fas genial aixo de cosir! No deixis mai de fer-ho!! I a mes, una peça de roba!! Per mi te el doble de merit! No se pq em fa una mica de panic les peces de roba, sempre em fa por que em quedi un xurru, jejeje
    Un petonas!!

    ResponElimina
  10. Uaau! Ja pots estar ben contenta, ja! T'ha quedat preciós! M'agradamolt la combinació de colors i el material que has triat, es veu tan freesquet i còmode...

    No havia vist el teu Minimic! Xulíssim, com sempre!

    ResponElimina
  11. Nena, es una pasada, me encatan los colores y el modelo.

    Felicitats.

    ResponElimina
  12. Nena!!! esto son palabras mayores...jiji! Es una pasada, m'encanta i em requetencanta!!! Com m'haguès agradat pel meu biel algo així. Ja pots estar ben contenta.

    Un petonas

    Laura

    ResponElimina
  13. Alícia t'ha quedat genial !! Això de cosir roba trobo que té molt de mèrit, enhorabona perquè és moníssim i els colors són dolcets, dolcets !!
    1 petó

    ResponElimina
  14. T'ha quedat GENIAL!!!! i els colors els trobo finíssims!!! és un tema pendent que tinc cosir peces de roba!!! deu ser molt divertit! PETONS

    ResponElimina
  15. Quina passada! M'hauré d'animar jo també a fer alguna cosa com aquesta. Cosir roba també és un dels meus somnis pendents...

    ResponElimina
  16. El trobo super maco. I els colors molt encertats.

    ResponElimina
  17. T'ha quedat molt bé. Qualsevol diria que estàs començant a cosir.

    Gracies!!

    ResponElimina
  18. Oooooo es monissima! Com m'agradaria a mi tambe fer robeta. Tu ja ho has aconseguit, felicitats!

    ResponElimina
  19. Ohhhh!!!!!! Me requeteencanta!!!!!!!
    Y mi maravillosa máquina de coser cogiendo polvo en un rincón....

    ResponElimina
  20. Vaya!! qué bonito te ha quedado! me encantan las fotos!
    http://cortocosoymelopongo.blogspot.com.es/

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS