Bressol i manteta per la Fàtima

18:48

Aquest és un dels projectes en els que estan treballant les alumnes del taller de ganxet (un coixí, manteta, coll o bufanda de granny). La meva mostra és un saquet per les nines de l'Ona. 
La idea de la manteta va sorgir d'aquest coixí que em va enamorar a primera vista a Pinterest. 
El bressol és una còpia del de "en tierra remota", em va encantar i no ho vaig poder evitar, espero que no l'importi. Glaramknits és una de les meves últimes sorpreses bloggeres, m'encanten els seus posts i és una d'aquelles persones que sense conèixer sento propera.


Éste es uno de los proyectos en que están trabajando las alumnas del taller de ganchillo (un cojín, mantita, cuello o bufanda de granny). Mi muestra es un saco para las muñecas de Ona. 
La idea de la mantita surgió de este cojín que me enamoró a primera vista en Pinterest. 
La cuna es una copia de la de "en tierra remota", me encantó y no lo pude evitar, espero que no le importe. Glaramknits es una de mis últimas sorpresas bloggeras, me encantan sus posts y es una de esas personas que sin conocerlas siento cercanas.

Potser també t'interessa

12 comentaris

  1. QUE MONADA MAS GRANDE
    PRECIOSO
    BESITOS Y FELIZ DOMINGO

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. No es de extrañar que te enamorase, a quien no

    ResponElimina
  4. Oi, que mona la manteta :) I el blog del coixí no el coneixia, me l'apunto :)

    ResponElimina
  5. Ohh quina bona idea. És molt i molt bonic. Felicitats!!

    ResponElimina
  6. És fantàstic que l'Ona jugui amb coses fetes d'elements naturals (la nina de roba, el bressol de cartró i la manteta de llana), en comptes de tanta joguina de plàstic! :)

    ResponElimina
  7. Genial Alícia...tant la manteta de grannys com el llitet Handmade, QUINA BONA IDEA! Un petó ben gran

    ResponElimina
  8. Jijij, què mona la mantetaaa!!! Ja estarà calentona ara que ve el fred!!
    Muuuas!
    Ana

    ResponElimina
  9. Jo estic fent una de gran pero utilitzant aquest punt, queden xulissimes!

    ResponElimina
  10. Què mona! Feu uns tallers la mar de xulos. :-)

    ResponElimina
  11. Gràcies per ser font d'inspiració, de passions llaneres i cosetes handmade; ja tenim la nostra; en breu faré les fotes; gràcies de veritat, una abraçada molt i molt gran!!!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS