Súper coll

19:04


L'any passat em vaig quedar amb les ganes de fer-me un súper coll, però d'aquest any no podia passar millor tard que mai! 
He intentat seguir el patró de Senna Loves, però com sempre les mides no m'acabaven de convèncer i he improvisat, no tinc remei! No m'estranya que sigui el patró de la temporada, és molt fàcil i queda genial!


El año pasado me quedé con las ganas de hacerme un super cuello, pero de este año no podía pasar, mas vale tarde que nunca!
He intentado seguir el patrón de Senna Loves, pero como siempre las medidas no me acababan de convencer y  he improvisado, no tengo remedio! No me estraña que sea el patrón de la temporada, es muy facil y queda genial!


Potser també t'interessa

13 comentaris

  1. Ohhhh, com m'agraden els colls...Aquest és xulissim!!! I amb el fred que ha tornat encara el podràs dur aquest any!!!

    ResponElimina
  2. Estava buscant un coll per fer-li a una amiga crec q et copiare ;-)
    M'agrada molt la nova capçalera

    ResponElimina
  3. És que senta molt bé! I qui diu que s'han de seguir els patrons al peu de la lletra? ;-)

    ResponElimina
  4. Bien bonito está.
    Muy bonita la nueva cabecera

    ResponElimina
  5. maquissim! jo també soc com tu, que acabo improvitzant tots els patrons!

    ResponElimina
  6. M'encanten els super colls!!! T'ha quedat molt maco!!! no sé quina llana has fet servir però fa molt bona pinta!! ;)
    petons!

    ResponElimina
  7. Muy chulo, me encanta el color, ya nos contarás que lana es ;;)

    Muxus
    IRa

    ResponElimina
  8. Que xulo! llàstima que comenci a fer calor, perquè em fas ganes de fer-me'n un.

    ResponElimina
  9. Sóc molt afortunada, perquè en tinc un que em va regalar la senyoreta Ganxetada i que m´encanta!! Jeje.
    De llana super-gustosa i molt calentó!!
    Però ja sabem que és tota una artista!
    Mooolts repetons!
    Ana

    ResponElimina
  10. encara no havia vist la teva entrada del coll! quina coincidència, no? :) la veritat és que són d'allò més pràctics i calents per l'hivern! jo l'he portat a totes hores!

    ResponElimina
  11. Sí jo també hi estic enganxada. Ja en porto tres i els que em queden ;)

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS