Coll de Punt

20:43


Estic molt emocionada!! 
Aquest és el meu primer projecte amb dues agulles, ja em feia una mica de vergonya i tot, sempre, "no es que jo només sé fer ganxet", però aquí el teniu un coll senzill a dues agulles circulars!!
Li haig d'agrair a la Laia i a l'Ana, elles em van liar i elles em van ensenyar el poquet que sé, ara només em quedar trobar temps per ampliar els meus coneixements al Llanàrium!!!!


Estoy muy emocionada!! 
Este es mi primer proyecto con dos agujas, ya me daba vergüenza siempre dando explicaciones, "no es que yo solo sé hacer ganchillo", pero aquí està un cuello sencillo a dos agujas circulares.
Se lo tengo que agradecer a Laia i a Ana, ellas me liaron y ellas me han enseñado lo poco que sé, ahora solo me queda encontrar tiempo para ampliar mis conocimientos en el Llanàrium!!!!


Potser també t'interessa

19 comentaris

  1. T'ha quedat molt bé!! Això és com el gratar començar i no parar :-)

    ResponElimina
  2. Pues para ser lo primero que tejes está muy bien, el punto se ve muy seguido. Felicidades bienvenida al club.

    ResponElimina
  3. me gusta mucho; yo tb soy de las de "es q yo soy de ganchillo..." jeje

    ResponElimina
  4. Felicidades, te has estrenado muy bien con las dos agujas , yo también lo hice hace poco

    ResponElimina
  5. T'ha quedat fantástic! Després d'això ja no tens excusa per llençar-te a fer nous projectes amb dos agulles. Petons.

    ResponElimina
  6. Guapaa!! Què bé t´ha quedaaaat!!! Ara serà un no parar, jejejee.
    Peeeetons!!
    Ana

    ResponElimina
  7. Un dissenys simple per a una llana fabulosa. Qui diria què és el teu primer treball? Està perfecte!

    ResponElimina
  8. Estic d'acrod amb les companyes, la llana és fantàstic, m'encanta el degradat, i el resultat es meravellós, moltes felicitats, ja veruàs com aviat trobaràs un altre projecte per engrescar-te.
    M'encanta la nova capçalera del blog, un abraçada molt i molt gran!!!

    ResponElimina
  9. De veritat que és el primer? És maquíssim i els colors em tenen enamorada!!
    Felicitats!!!!

    ResponElimina
  10. M'agrada molt! t'ha quedat molt maco, i la llana es chulisima. I quina alegria dona superar un nou repte no???? Ja t'explicarè a veure que tal amb les circulars...

    Laura

    ResponElimina
  11. bonito!!!
    gracias por venir hoy a ser niña conmigo y a ver la bola juntas!... me gusta tu blog...... aquí otra amante de las lanas para tejer contigo o ganchetear!

    ResponElimina
  12. Eiii, ho veus com si que podies :))))
    T'ha quedat super bé, ningú diria que és el primer que fas. És molt xulo i calentonet.

    ResponElimina
  13. jo també sóc de ganxet...

    però de tant en tant faig alguna coseta a 2 agulles... però encara no m'he atrevit amb les circulars...

    tant el coll com la llana són preciosos enhorabona!!!

    ResponElimina
  14. ains los cuellos como me gustan , te ha quedado de lujo guapa,
    mil gracias por pasar, tenia unas ganas de cortar el jersey al final que ufff, me quedo gustando jajajaja, besitos parisinos

    ResponElimina
  15. Precioso. Y la lana tiene unos colores guapisimos.

    ResponElimina
  16. m'encata!! t'ha quedat perfecte!! (jo també sóc de les que no toca les agulles... i de fet, l'únic que he fet, va ser un coll també!)

    ResponElimina
  17. M'encanta! No en sé gens, però la veritat és que els dono la raó... no sembla el primer que has fet! Què xulo i quina llana tan bonica!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS